بی انتها ...

بـــــــــابــــــــــــــــا

هر بار که میری بیرون از خونه

پشت سرت دل شوره می گیرم

دست خودم نیستش ولی از ترس

تا تو بیای صد بار می میرم

 

هربار صدای در زدن میاد

عشقم اینه تو پشت در باشی

دیدار تو بالاتر از حجه

واسه کسی که مثل خداشی

 

امروز عجب روز بدی بودش

امروز همش بیحال و گریونم

در رو که باز کردم دیدم ای وای

ریشات سفید شده بابا جونم

 

امروز برام پایان تاریخه

امروز برام آخر این دنیاس

فقط اینو میگم و رد میشم

تموم دلخوشی من باباس



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

هر بار که میری بیرون از خونه

پشت سرت دل شوره می گیرم

دست خودم نیستش ولی از ترس

تا تو بیای صد بار می میرم

 

هربار صدای در زدن میاد

عشقم اینه تو پشت در باشی

دیدار تو بالاتر از حجه

واسه کسی که مثل خداشی

 

امروز عجب روز بدی بودش

امروز همش بیحال و گریونم

در رو که باز کردم دیدم ای وای

ریشات سفید شده بابا جونم

 

امروز برام پایان تاریخه

امروز برام آخر این دنیاس

فقط اینو میگم و رد میشم

تموم دلخوشی من باباس

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۱)

خدا باباتو برات نگه داره
پاسخ:
زنده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی