بی انتها ...

من عاشقت شده ام

به هر طرف که نگه می کنم تو را بینم

به این نتیجه رسیدم من عاشقت شده ام

 

دل خراب و جوانی به هم گره خورده

لبان خویش گزیدم من عاشقت شده ام

 

عجیب حجب و حیایت به چشم می آید

به چشم حجب تو دیدم من عاشقت شده ام

 

در آن زمان که تو شعر مرا ز بَر خواندی

به گوش خویش شنیدم من عاشقت شده ام

 

حروف نام کتابی شبیه اسم تو بود

من آن کتاب خریدم من عاشقت شده ام

 

ببین که عشق و فراق تو جاهلم کرده

من عاشق تو شدیدم من عاشقت شده ام

 

شنیده ام که تو هستی پزشک خون جگران

رگ حیات بریدم من عاشقت شده ام

 

بیا نشین به کنارم بیا بیا جانا

از این فراق خمیدم من عاشقت شده ام

 

به روی دست تو دیدم شبیه یک حلقه

برفت نور امیدم من عاشقت شده ام

 

خیال کردم و دیدم به لحظه ای تو نباشی

ز سینه آه کشیدم من عاشقت شده ام

 

دوباره ساعت و زنگ و دوباره بیداری

ز خواب خویش پریدم من عاشقت شده ام



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

به هر طرف که نگه می کنم تو را بینم

به این نتیجه رسیدم من عاشقت شده ام

 

دل خراب و جوانی به هم گره خورده

لبان خویش گزیدم من عاشقت شده ام

 

عجیب حجب و حیایت به چشم می آید

به چشم حجب تو دیدم من عاشقت شده ام

 

در آن زمان که تو شعر مرا ز بَر خواندی

به گوش خویش شنیدم من عاشقت شده ام

 

حروف نام کتابی شبیه اسم تو بود

من آن کتاب خریدم من عاشقت شده ام

 

ببین که عشق و فراق تو جاهلم کرده

من عاشق تو شدیدم من عاشقت شده ام

 

شنیده ام که تو هستی پزشک خون جگران

رگ حیات بریدم من عاشقت شده ام

 

بیا نشین به کنارم بیا بیا جانا

از این فراق خمیدم من عاشقت شده ام

 

به روی دست تو دیدم شبیه یک حلقه

برفت نور امیدم من عاشقت شده ام

 

خیال کردم و دیدم به لحظه ای تو نباشی

ز سینه آه کشیدم من عاشقت شده ام

 

دوباره ساعت و زنگ و دوباره بیداری

ز خواب خویش پریدم من عاشقت شده ام

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۳)

۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۶:۵۸ فرهاد جلالی
عالیه پسر  :)
پاسخ:
درس پس میدیم جناب جلالی
۱۹ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۴ مرتضی علوی
به عنوان توهمات یک خود شاعر پندار قشنگه :)
مثلاً شاعری دیگه .
آفرین
خیلی زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی