بی انتها ...

تو عاشقم شده ای

به هر طرف که نگه می کنم تویی آنجا

به این نتیجه رسیدم تو عاشقم شده ای

 

عجیب ناز و ادایت به چشم می آید

در عمق چشم تو دیدم تو عاشقم شده ای

 

در آن زمان که تو شعر از بدیع می خواندی*

به گوش خویش شنیدم تو عاشقم شده ای

 

به روی جزوه خود یا ودود حک کردی

ودود نه؛ که وحیدم تو عاشقم شده ای

 

من از تمامی عالم بریده ام اما

چون از شما نبریدم تو عاشقم شده ای

 

به حکم نقل حکیمان ز عشق یکطرفه

لبان خویش گزیدم تو عاشقم شده ای

دوباره صبح و دوباره صدای زنگ موبایل

ز خواب خویش پریدم تو عاشقم شده ای

 

---------------------------------------------

پ.ن: علیرضا بدیع

* میان عاشق و عاشق نما تفاوت هاست

یکی از آن همه چشمش به پیچش مو نیست

 



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

به هر طرف که نگه می کنم تویی آنجا

به این نتیجه رسیدم تو عاشقم شده ای

 

عجیب ناز و ادایت به چشم می آید

در عمق چشم تو دیدم تو عاشقم شده ای

 

در آن زمان که تو شعر از بدیع می خواندی*

به گوش خویش شنیدم تو عاشقم شده ای

 

به روی جزوه خود یا ودود حک کردی

ودود نه؛ که وحیدم تو عاشقم شده ای

 

من از تمامی عالم بریده ام اما

چون از شما نبریدم تو عاشقم شده ای

 

به حکم نقل حکیمان ز عشق یکطرفه

لبان خویش گزیدم تو عاشقم شده ای

دوباره صبح و دوباره صدای زنگ موبایل

ز خواب خویش پریدم تو عاشقم شده ای

 

---------------------------------------------

پ.ن: علیرضا بدیع

* میان عاشق و عاشق نما تفاوت هاست

یکی از آن همه چشمش به پیچش مو نیست

 

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۳)

کمی متفاوت و خوب...
وحید دو بیت اول معرکه است :)))
پاسخ:
امان از تجربه آقا رضا :)
۲۲ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۸ مریم اسدپور
آقا خیلی خوب بود :)))
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی