بی انتها ...

آه لعنت به شعر تکراری

زنگ ساعت، دوباره بیداری

چند ساعت کلاس اجباری


دیدن "او" کنار آن آقا

باز دیدار و باز دیداری


من و "او"، ما مثال یک هجران

آه لعنت به شعر تکراری


آه لعنت به عشق نا فرجام

به من و عاشقی و بیماری


این خیانت برای من خوب است

می دهم من به دست خود کاری


پیش چشمم سیاه شد عالم

.

.

.

و تو بانو چه چادری داری ...


صندلی، جای مردِ دیگر نیست؟

می شود کیف خویش برداری؟


با اجازه من عاشقت شده ام

و خریدم به جان خود خواری


از برای "شما" دلم تنگ است

در فراق "شما" کنم زاری


در کنار "شما" که بنشستم

به دلم هست شور بسیاری


خواهشی از حضورتان دارم

خواستگاری کنم ... بگو آری

.

.

.

آفتاب آمده برون ای وای

رفت رویا و آمد هُشیاری


آه لعنت به عشق رویاها

زنگ ساعت، دوباره بیداری




--------------------------------

پ.ن: عاشق رو بنده و چادر سیاه او شده

        سدتقیِ سیدی بینا ترین مردم است



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

زنگ ساعت، دوباره بیداری

چند ساعت کلاس اجباری


دیدن "او" کنار آن آقا

باز دیدار و باز دیداری


من و "او"، ما مثال یک هجران

آه لعنت به شعر تکراری


آه لعنت به عشق نا فرجام

به من و عاشقی و بیماری


این خیانت برای من خوب است

می دهم من به دست خود کاری


پیش چشمم سیاه شد عالم

.

.

.

و تو بانو چه چادری داری ...


صندلی، جای مردِ دیگر نیست؟

می شود کیف خویش برداری؟


با اجازه من عاشقت شده ام

و خریدم به جان خود خواری


از برای "شما" دلم تنگ است

در فراق "شما" کنم زاری


در کنار "شما" که بنشستم

به دلم هست شور بسیاری


خواهشی از حضورتان دارم

خواستگاری کنم ... بگو آری

.

.

.

آفتاب آمده برون ای وای

رفت رویا و آمد هُشیاری


آه لعنت به عشق رویاها

زنگ ساعت، دوباره بیداری




--------------------------------

پ.ن: عاشق رو بنده و چادر سیاه او شده

        سدتقیِ سیدی بینا ترین مردم است

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۲)

۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۶:۴۲ نفیسه سادات موسوی ایرایی
کل زیبایی شعر یک طرف، پی نوشت آن یکی طرف
طبعتون مستدام 
پاسخ:
سلام
زنده و سلامت باشید
آه لعنت به عشق رویاها...
تصویر سازى خوبى بود...
پاسخ:
سلام
لطف شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی