بی انتها ...

لپ تاپیه

کرم نما و مرو از کنار من یارا

که بی تو بسته شود دستهایم از بالا

 

در آن دمی که تو پیش طبیب خود بودی

میان مردم این شهر بودم و تنها

 

به یاد جسم لطیفت به یاد آن خالت

به یاد روز وصال من و تو، ما دوتا

 

به یاد لمس تو هر شب میان تاریکی

به یاد دلبریت با تمام ناز و ادا

 

به یاد روز نخستین و شوق دیدارت

به یاد دیدن رویت و آن دل شیدا

 

به یاد واگن هشتم به یاد ضعف تنت

به یاد بازی با هم، گذشت ساعت ها

 

به یاد حال تو در مجلس رفیقانم

به یاد سدتقی، طاهر، علی، حمیدرضا

 

به یاد ضربه دستی که بر جبینت خورد

به یاد زخم رخت از قدیم تا حالا

 

به یاد درد تو بودم به یاد گرمایت

و ناگهان به خودم آمدم که آن آقا

 

تماس گرفت آخر، خبر ز یارم داد

دوای درد منو حال و روز زارم داد ...



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کرم نما و مرو از کنار من یارا

که بی تو بسته شود دستهایم از بالا

 

در آن دمی که تو پیش طبیب خود بودی

میان مردم این شهر بودم و تنها

 

به یاد جسم لطیفت به یاد آن خالت

به یاد روز وصال من و تو، ما دوتا

 

به یاد لمس تو هر شب میان تاریکی

به یاد دلبریت با تمام ناز و ادا

 

به یاد روز نخستین و شوق دیدارت

به یاد دیدن رویت و آن دل شیدا

 

به یاد واگن هشتم به یاد ضعف تنت

به یاد بازی با هم، گذشت ساعت ها

 

به یاد حال تو در مجلس رفیقانم

به یاد سدتقی، طاهر، علی، حمیدرضا

 

به یاد ضربه دستی که بر جبینت خورد

به یاد زخم رخت از قدیم تا حالا

 

به یاد درد تو بودم به یاد گرمایت

و ناگهان به خودم آمدم که آن آقا

 

تماس گرفت آخر، خبر ز یارم داد

دوای درد منو حال و روز زارم داد ...

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۱)

ینی آخرشه...!
پاسخ:
لطف شماست برادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی