بی انتها ...

تقدیم به برادر کوچکتر

رونق بازار یوسف شد کساد

تا حبیب من به عالم پا نهاد

 

چشمهایش شمس را روشن نمود

هچو یار من در این دنیا نبود

 

او به تنهایی من باشد حبیب

در میان دردها باشد طبیب

 

از ازل بوده برایم یک رفیق

من به دریای نگاه او غریق

 

عشق من سینه زن آل عباست

دلبرم لطمه زن خون خداست

 

هر نفس ذکر حسین گوید ولی

قلب او دارد نوای یا علی

 

مجلس روضه برایش جنت است

بین روضه می شود او مست مست

 

مستیش از باده اهل ولاست

عاشق شش ماهه کرببلاست

 

بر سرش با نام حیدر می زند

روز عاشورا گریبان می درد

 

در غم زینب سر خود را شکست

جاهلان گویند او دیوانه است

 

***


یک سخن گویم به این نامردمان

ای که هستی دشمن حیدر بدان

 

ما همه دیوانگان حیدریم

داغدار روضه های مادریم ...



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

رونق بازار یوسف شد کساد

تا حبیب من به عالم پا نهاد

 

چشمهایش شمس را روشن نمود

هچو یار من در این دنیا نبود

 

او به تنهایی من باشد حبیب

در میان دردها باشد طبیب

 

از ازل بوده برایم یک رفیق

من به دریای نگاه او غریق

 

عشق من سینه زن آل عباست

دلبرم لطمه زن خون خداست

 

هر نفس ذکر حسین گوید ولی

قلب او دارد نوای یا علی

 

مجلس روضه برایش جنت است

بین روضه می شود او مست مست

 

مستیش از باده اهل ولاست

عاشق شش ماهه کرببلاست

 

بر سرش با نام حیدر می زند

روز عاشورا گریبان می درد

 

در غم زینب سر خود را شکست

جاهلان گویند او دیوانه است

 

***


یک سخن گویم به این نامردمان

ای که هستی دشمن حیدر بدان

 

ما همه دیوانگان حیدریم

داغدار روضه های مادریم ...

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی