بی انتها ...

اینجا بود ای کاش

کی میتونه نبینه خواسته هاشو؟

فقط فکر خوشی یار باشه

تو جایی که همه خود خواه میشن

به فکر خواسته دلدار باشه

 

کی میفهمه غم اون عاشقی که

براش خوشبختی عشقش خیاله؟

قرارشه تا ابد تنها بمونه

دیگه عاشق نمیشه ... نه محاله

 

کی میتونه بفهمه حال اون رو

که خونِ تو دلش اشک چشاشه؟

الان هف ماهه با غصه زیر لب

میگه عشقم بره خوشبخت باشه

 

کی میفهمه بخوابی تا سر ظهر

ببینی دست و پات داره میلرزه؟

ببینی بهترین دوستت نوشته

"سلام

دوستی ما چقدر می ارزه؟" ...

 

کی میتونه بفهمه حال اون رو

که بین یه دوراهی تو عذابه؟

کی می تونه غم دوری ببینه

شبای بی کسی تا صب بخوابه؟

 

منم اون عاشقی که خود کشی کرد

منم اونکه خودش رو چال کرده

برای خواستگار تنها یارش

نوشته آدرسُ ارسال کرده

 

نوشتم آدرسُ ... توی خیالم

تمام شهرمُ بن بست کردم

برا اینکه بمونن تو ترافیک

همه تاکسی ها رو دربست کردم

 

خودم دادم شماره رو ولیکن

دلم پیش خودش امّید داره

ینی میشه عروسی سر نگیره؟

ینی میشه ببینمش دوباره؟

 

الان هف ماهه که میوه میارم

میشینم پیش قاب خاطره هاش

براش پوست میکنم سیب گلابُ

الان هف ماهه که ...

اینجا بود ای کاش



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کی میتونه نبینه خواسته هاشو؟

فقط فکر خوشی یار باشه

تو جایی که همه خود خواه میشن

به فکر خواسته دلدار باشه

 

کی میفهمه غم اون عاشقی که

براش خوشبختی عشقش خیاله؟

قرارشه تا ابد تنها بمونه

دیگه عاشق نمیشه ... نه محاله

 

کی میتونه بفهمه حال اون رو

که خونِ تو دلش اشک چشاشه؟

الان هف ماهه با غصه زیر لب

میگه عشقم بره خوشبخت باشه

 

کی میفهمه بخوابی تا سر ظهر

ببینی دست و پات داره میلرزه؟

ببینی بهترین دوستت نوشته

"سلام

دوستی ما چقدر می ارزه؟" ...

 

کی میتونه بفهمه حال اون رو

که بین یه دوراهی تو عذابه؟

کی می تونه غم دوری ببینه

شبای بی کسی تا صب بخوابه؟

 

منم اون عاشقی که خود کشی کرد

منم اونکه خودش رو چال کرده

برای خواستگار تنها یارش

نوشته آدرسُ ارسال کرده

 

نوشتم آدرسُ ... توی خیالم

تمام شهرمُ بن بست کردم

برا اینکه بمونن تو ترافیک

همه تاکسی ها رو دربست کردم

 

خودم دادم شماره رو ولیکن

دلم پیش خودش امّید داره

ینی میشه عروسی سر نگیره؟

ینی میشه ببینمش دوباره؟

 

الان هف ماهه که میوه میارم

میشینم پیش قاب خاطره هاش

براش پوست میکنم سیب گلابُ

الان هف ماهه که ...

اینجا بود ای کاش

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۱)

۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۶:۳۸ محمدعلی حسینی
عجب شعری !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی