بی انتها ...

اربعین

یه ساله که همش دلشوره دارم

خدایا اربعین امسال چی میشه

همه امضا رو میگیرن محرم

ولی من غافلم مثل همیشه

 

یه ساله که با گریه شب میخوابم

یه ساله شب و روزم اربعینه

از این دلشوره دارم کم میارم

یعنی امسال آقا مارم میبینه

 

همش دعام اینه میون روضه

آقاجون نشه که ازت جداشم

همه هستیم فدای کربلاته

میمیرم اربعین حرم نباشم

 

منم اونیکه بی تو هیچه هیچه

منم اون که تمومه بی تو کارش

جوونیم نذر تو ارباب عالم

منم اون که تویی دار و ندارش

 

بیا با هم بذاربم یه قراری

بیا با هم ببندیم عهد محکم

تو که حرفت دو تا هیچ وقت نمیشه

منم دس پا شکسته قول میدم

 

اگه اینبار منو بردی حریمت

اگه بازم دیدم صحن و سراتو

تا جون دارم نگه میدارم آقا

بالاتر از همه پرچم سیاتو

 

تو هم قول بده که با من می مونی

نمیذاری که تنها و غریبشم

بیا قول بده که منه گنهکار

بمیرم برا تو مثل حبیبشم



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یه ساله که همش دلشوره دارم

خدایا اربعین امسال چی میشه

همه امضا رو میگیرن محرم

ولی من غافلم مثل همیشه

 

یه ساله که با گریه شب میخوابم

یه ساله شب و روزم اربعینه

از این دلشوره دارم کم میارم

یعنی امسال آقا مارم میبینه

 

همش دعام اینه میون روضه

آقاجون نشه که ازت جداشم

همه هستیم فدای کربلاته

میمیرم اربعین حرم نباشم

 

منم اونیکه بی تو هیچه هیچه

منم اون که تمومه بی تو کارش

جوونیم نذر تو ارباب عالم

منم اون که تویی دار و ندارش

 

بیا با هم بذاربم یه قراری

بیا با هم ببندیم عهد محکم

تو که حرفت دو تا هیچ وقت نمیشه

منم دس پا شکسته قول میدم

 

اگه اینبار منو بردی حریمت

اگه بازم دیدم صحن و سراتو

تا جون دارم نگه میدارم آقا

بالاتر از همه پرچم سیاتو

 

تو هم قول بده که با من می مونی

نمیذاری که تنها و غریبشم

بیا قول بده که منه گنهکار

بمیرم برا تو مثل حبیبشم

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی