بی انتها ...

کور عینکی

جنب چمران خروجی همت

نیمه شب بین کوچهء خلوت

 

خانمی بود بین آن کوچه

با حیا، با وقار، با عفت

 

هرچه نزدیک تر به من می شد

می زد این قلب خسته با شدت

 

می شنیدم صدای قلبم را

با دو گوشم چه واضح و راحت

 

از کنارم گذشت یک لحظه

تا شدم من غریق این غفلت

 

سوی او با شتاب برگشتم

با صدای ضعیف و با لکنت

 

زیر لب گفتم آی خا خانم

می شود با شما کنم صحبت؟

 

می شود با هم آشنا بشویم؟

تا که پایان دهیم این غربت

 

گفت پیشم بیا عزیز دلم

من چنان مادر و چنان عمت

 

مشکلت را به من بگو مادر

درد دل کن بگو از این حسرت

 

روی خود را دوباره چرخاندم

و دویدم عجیب با سرعت

 

تا ته کوچه من دویدم و بعد

خجل از این ذلالت و خفت

 

با خودم تا به صبح می گفتم

به من کور عینکی لعنت



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

جنب چمران خروجی همت

نیمه شب بین کوچهء خلوت

 

خانمی بود بین آن کوچه

با حیا، با وقار، با عفت

 

هرچه نزدیک تر به من می شد

می زد این قلب خسته با شدت

 

می شنیدم صدای قلبم را

با دو گوشم چه واضح و راحت

 

از کنارم گذشت یک لحظه

تا شدم من غریق این غفلت

 

سوی او با شتاب برگشتم

با صدای ضعیف و با لکنت

 

زیر لب گفتم آی خا خانم

می شود با شما کنم صحبت؟

 

می شود با هم آشنا بشویم؟

تا که پایان دهیم این غربت

 

گفت پیشم بیا عزیز دلم

من چنان مادر و چنان عمت

 

مشکلت را به من بگو مادر

درد دل کن بگو از این حسرت

 

روی خود را دوباره چرخاندم

و دویدم عجیب با سرعت

 

تا ته کوچه من دویدم و بعد

خجل از این ذلالت و خفت

 

با خودم تا به صبح می گفتم

به من کور عینکی لعنت

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۳)

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۱۱ سعید اخوان
شعر از خودتونه؟
به وبلاگ من سر بزنید اگر مایل بودید لینک کنیم
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۱۱ سعید اخوان
شعر از خودتونه؟
به وبلاگمن هم سر بزنید لطفا
پاسخ:
سلام

تو این وبلاگ جز اشعار خودم چیزی نمیذارم
:V

به من کور عینکی لعنت
:V

خیلی باحال بود دمت گرم
پاسخ:
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی