بی انتها ...

درددل

ای حضرت کریم تر از هر کریم دهر

مصداق صبر حی جلی دومین امام

این درددل سروده نوکر برای توست

با اشتیاق محضرتان می دهم سلام

 

فرزند ارشد علی و سبط مصطفی

ای راز دار غربت خیرالنسا سلام

جن و ملک گدای سر کوچه شما

ای سفره دار ماه صیام و دعا سلام

 

آقا دلم گرفته از این شهر لعنتی

از مردمان کوچه و بازار خسته ام

اینجا پر است هر چه بخواهم به جز شما

از این فراق و دوری غم بار خسته ام

 

ای تک سوار جنگ جمل فاتح نبرد

دنیا شدست پر ز گناهان و منکرات

آقا قسم به مادر پهلو شکسته ات

کن استغاثه تا برسد کشتی نجات

 

من را جدا بکن تو از این ازدحام شهر

جایی کنار سفره خود ده به این گدا

این آرزوست در دل من سالیان سال

یک شب کنار حضرتتان صحن کربلا



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ای حضرت کریم تر از هر کریم دهر

مصداق صبر حی جلی دومین امام

این درددل سروده نوکر برای توست

با اشتیاق محضرتان می دهم سلام

 

فرزند ارشد علی و سبط مصطفی

ای راز دار غربت خیرالنسا سلام

جن و ملک گدای سر کوچه شما

ای سفره دار ماه صیام و دعا سلام

 

آقا دلم گرفته از این شهر لعنتی

از مردمان کوچه و بازار خسته ام

اینجا پر است هر چه بخواهم به جز شما

از این فراق و دوری غم بار خسته ام

 

ای تک سوار جنگ جمل فاتح نبرد

دنیا شدست پر ز گناهان و منکرات

آقا قسم به مادر پهلو شکسته ات

کن استغاثه تا برسد کشتی نجات

 

من را جدا بکن تو از این ازدحام شهر

جایی کنار سفره خود ده به این گدا

این آرزوست در دل من سالیان سال

یک شب کنار حضرتتان صحن کربلا

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۱)

ایولله
اجرت با امام حسن

خسته ی جلسه ی چهارمم نباشی
قبولت باشه

مزار شهدا رفتی منم یاد کن

پاسخ:
گمگشتتم برادر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی