بی انتها ...

شعر خوانده شده در بخش اول جلسه شعر بداهه

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

چه سوالی بود پرسیدی تو از من شاعرا

 

تو که می دانی گرفتارم سرم گشته شلوغ

تو که می دانی عزیز من تمام ماجرا

 

مانده یک سو درس و مانده کارها سوی دگر

این وسط من مانده ام در حال نصب اپرا

 

ناگهان آوار آمد بر سرم از یک طرف

عاقبت برپا نکردی مجمع بداهه را

 

با رفیقان چون که گفتم قصد خود آمد جواب

بس کن این بیهوده گویی را و کم کن یاوه را

 

اشک هایم روی گونه شد روان از بی کسی

گفتمش با من به از مردم بمان سدطاهرا

 

دیگری گفتا که باید شاکری اذنت دهد

گفتمش اخبار کامل میدهم اینک ورا

 

شاکری را دیدم و ابراز کردم عشق خود

سوی او ارسال کردم بنده این مرقومه را

 

نازنینا ما به عشق تو جوانی داده ایم ...

با نگاهش داد اذن خلق این میخانه را



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

چه سوالی بود پرسیدی تو از من شاعرا

 

تو که می دانی گرفتارم سرم گشته شلوغ

تو که می دانی عزیز من تمام ماجرا

 

مانده یک سو درس و مانده کارها سوی دگر

این وسط من مانده ام در حال نصب اپرا

 

ناگهان آوار آمد بر سرم از یک طرف

عاقبت برپا نکردی مجمع بداهه را

 

با رفیقان چون که گفتم قصد خود آمد جواب

بس کن این بیهوده گویی را و کم کن یاوه را

 

اشک هایم روی گونه شد روان از بی کسی

گفتمش با من به از مردم بمان سدطاهرا

 

دیگری گفتا که باید شاکری اذنت دهد

گفتمش اخبار کامل میدهم اینک ورا

 

شاکری را دیدم و ابراز کردم عشق خود

سوی او ارسال کردم بنده این مرقومه را

 

نازنینا ما به عشق تو جوانی داده ایم ...

با نگاهش داد اذن خلق این میخانه را

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی