بی انتها ...

هفت ماه

به تو گفتم برات عاشق میمونم

به تو گفتم نرو رفتی سوزوندیم

تو رفتی و شکست آیینه من

با حرف رفتنت بدجور چزوندیم

 

تو گفتی میری و زود بر میگردی

منم گفتم برات تا تهش هستم

تو رو هف ماهه که یه بار ندیدم

الان هف ماهه که به پات نشستم

 

الان هف ماهه که شب ها نگامو

به نور روشن مهتاب میدم

می بندم روسریت رو روی چشمام

گلای روسریت رو آب میدم

 

الان هف ماهه که توی اینیستا

دارم دنبال رد تو میگردم

همه جا آبروم از دست رفته

غرورم رو شکوندی من یه مردم

 

منم اون مردی که تو گفته بودی

غرورم مثل کوهه تکیه گامه

الان هف ماهه که من بی غرورم

بدون تو غرورم سد رامه

 

الان هف ماهه که ازت نیومد

نه عکست نه صدات و نه پیامت

الان هف ماهه که چشم انتظارم

نشستم تا بیاد جواب سلامت



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

به تو گفتم برات عاشق میمونم

به تو گفتم نرو رفتی سوزوندیم

تو رفتی و شکست آیینه من

با حرف رفتنت بدجور چزوندیم

 

تو گفتی میری و زود بر میگردی

منم گفتم برات تا تهش هستم

تو رو هف ماهه که یه بار ندیدم

الان هف ماهه که به پات نشستم

 

الان هف ماهه که شب ها نگامو

به نور روشن مهتاب میدم

می بندم روسریت رو روی چشمام

گلای روسریت رو آب میدم

 

الان هف ماهه که توی اینیستا

دارم دنبال رد تو میگردم

همه جا آبروم از دست رفته

غرورم رو شکوندی من یه مردم

 

منم اون مردی که تو گفته بودی

غرورم مثل کوهه تکیه گامه

الان هف ماهه که من بی غرورم

بدون تو غرورم سد رامه

 

الان هف ماهه که ازت نیومد

نه عکست نه صدات و نه پیامت

الان هف ماهه که چشم انتظارم

نشستم تا بیاد جواب سلامت

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی