بی انتها ...

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

گفتند که چشمت عسلی رنگ و لاب است

گفتند که یک شهر پیت در تب و تاب است

گفتند که زیباست ولی مثل سراب است

گفتند که دیدار رخت عین ثواب است

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

 

گفتم که نشسته به دلم صورت زیبا

گفتم که حجابت دل من برده به یغما

گفتم نفسم بسته به آن قامت رعنا

گفتم به امین بسته دنیا نیم اما

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

 

تو در دل من هستی و من در پیت هر سو

پرسیدم از آن مرد عرب مه رخ من کو

با اخم به من گفت که البائس ماکو

ماکو به همین شعر قسم مثلک مه رو

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

 

ای داد از آن چادر و روبنده سنگین

ای داد از آن پیرهن مشکی پر چین

ای در نشسته به دل رکاب مشکین

تو بهتری از شهد عسل دهین شیرین

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

 

از کوفه و چشمان سیه کم نشنیدم

از عاقبت عشق بجز غم نشنیدم

نَ گفتی و در پشت سرش عم نشنیدم

در عمق نگاهت بله دیدم نشنیدم

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

گفتند که چشمت عسلی رنگ و لاب است

گفتند که یک شهر پیت در تب و تاب است

گفتند که زیباست ولی مثل سراب است

گفتند که دیدار رخت عین ثواب است

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

 

گفتم که نشسته به دلم صورت زیبا

گفتم که حجابت دل من برده به یغما

گفتم نفسم بسته به آن قامت رعنا

گفتم به امین بسته دنیا نیم اما

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

 

تو در دل من هستی و من در پیت هر سو

پرسیدم از آن مرد عرب مه رخ من کو

با اخم به من گفت که البائس ماکو

ماکو به همین شعر قسم مثلک مه رو

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

 

ای داد از آن چادر و روبنده سنگین

ای داد از آن پیرهن مشکی پر چین

ای در نشسته به دل رکاب مشکین

تو بهتری از شهد عسل دهین شیرین

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

 

از کوفه و چشمان سیه کم نشنیدم

از عاقبت عشق بجز غم نشنیدم

نَ گفتی و در پشت سرش عم نشنیدم

در عمق نگاهت بله دیدم نشنیدم

من منتظر دیدن آن چشم سیاهم

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی