بی انتها ...

تحفه درویش

بی محابا همیشه پایش را

از گلیمش درازتر میکرد

صوت سبحان ربی الاعلاش

گوش ها را همیشه کر میکرد

 

جانمازش همیشه بود تمیز

پهن می ماند روی قالیشان

پینه ای مانده روی پیشانیش

مثل زخمی که مانده بر تهران

 

مثل آن ضربه ای که خورد و شکست

اعتماد عمومی شهرم

آه لعنت به مفسادان و فساد

با تمام سیاسیون قهرم

 

او زمین را برای خود می خواست

نه برای یتیم های نجیب

خیر خواهی پز جدیدی نیست

از دهان سیاسیون نو جیب

 

نه امیدی برای اصلاح است

نه توانی برای حفظ اصول

من نه اینم نه آن ولی هیهات

هر دو جبهه ست بین راه نزول

 

مثل املاک و فیش های عجیب

حرف حق نوش جانتان بشود

گرچه خوش مزه و نجومی نیست

گوشت بر استخوانتان بشود

 

شعر من هدیه ایست امروزی

آی مردان سخت دور اندیش

البته با تمام کمبودش

برگ زردیست تحفه درویش



نوشته شده توسط سروده شده توسط وحید گل محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی انتها ...

...

سائلش خضر و یوسف و حاتم
من که باشم شوم گدای علی

هر غلامی اسیر اربابی ست
از ازل من؛ سگ سرای علی

کاش می شد که جان من گیرد
ملک الموت در عزای علی

دردها را به جان خود بخرم
به یقین می رسد دوای علی

همه داراییم همین باشد
پدر و مادرم فدای علی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بی محابا همیشه پایش را

از گلیمش درازتر میکرد

صوت سبحان ربی الاعلاش

گوش ها را همیشه کر میکرد

 

جانمازش همیشه بود تمیز

پهن می ماند روی قالیشان

پینه ای مانده روی پیشانیش

مثل زخمی که مانده بر تهران

 

مثل آن ضربه ای که خورد و شکست

اعتماد عمومی شهرم

آه لعنت به مفسادان و فساد

با تمام سیاسیون قهرم

 

او زمین را برای خود می خواست

نه برای یتیم های نجیب

خیر خواهی پز جدیدی نیست

از دهان سیاسیون نو جیب

 

نه امیدی برای اصلاح است

نه توانی برای حفظ اصول

من نه اینم نه آن ولی هیهات

هر دو جبهه ست بین راه نزول

 

مثل املاک و فیش های عجیب

حرف حق نوش جانتان بشود

گرچه خوش مزه و نجومی نیست

گوشت بر استخوانتان بشود

 

شعر من هدیه ایست امروزی

آی مردان سخت دور اندیش

البته با تمام کمبودش

برگ زردیست تحفه درویش

سروده شده توسط وحید گل محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی